måndag 26 april 2010

Cowboys & Dinosaurs

okok, tredje gången gillt hos doktor knark
och denna var det faktiskt givande att gå dit, något hände såattsäga.

min diagnos är: Allergisk astma
och det känns skönt att jag nu kanske faktiskt VET vad som pågår i kroppen min,
så nu har jag fått 2 inhalerargrejer &även dundertabletter som jag ska ta i 5dar.
sen vill jag även säga att jag älskar systrarna som tar blodproverna på mig..,
älskar att de pratar om Linus som om han vore riktig, att han är med mig.

förutom att det gick bra på sjukan har den här dagen varit så bra!
fick min lönelapp som såg mycket bättre ut än vad jag trott,
jag fick hem ett par leggings & en vännerbox (s.5) idag,
och jag kan inget annat säga att salem al fakir är hur mysig som helst, längtar till lördag!

puss!

4 kommentarer:

  1. men åh, fan vad skönt att det äntligen hände något!! massor med pussar på dig och hoppas det blir bättre nu <3

    SvaraRadera
  2. hiihhi håller med syrran! ASBRA! tack o lov <3

    SvaraRadera
  3. hihi, tack tjejorna!
    <3
    jag hoppas himlans mycket att det ska bli bra fort!

    SvaraRadera