söndag 21 november 2010

Pepparkakor&Grädde

att höra tonerna av mina nyaste Cornelis Vreeswijk vinylerna jag köpt
och sitta i köket med pappa & mosa pepparkakor i grädde
det är nog det bästa man kan hitta på en söndag!

och ja, jag är sämst på att blogga, i know!
men jag ska allt börja skriva lite oftare för min kära systerysters skull.
&snart är jag minsann i Gävle, längtar till max för det kommer bara vara för bra!
min syster & joakim, min bror & linda, vi fem, åh. villnuvillnu &något mer jag villnu,
det är ju att den mysiga julen och nyår ska vara här för jag säger ju bara en sak; PARIS!

nu ska jag fortsätta att mysa med musiken och min fina far<3!

2 kommentarer:

  1. det är inte alls långt kvar nu!!! det kommer bli så sjukt mysigt! :*
    by the way, så får du gärna bli bättre på att blogga för min skull också! ;)
    saknar dig fisen! <3

    SvaraRadera
  2. wuuu jag vart o såg cornelisfilmen i lördags! :)

    SvaraRadera