torsdag 18 februari 2010

sometimes,

....I need somebody who can make me feel alright!

ja, vad har hänt sen sist..
min finfina bror har gift sig, jag var på plats och agerade fotograf & vittne,
min älskade syster & hennes sambo har varit i stan under några dagar,
och jag har varit katt-&lägenhetsvakt åt gosigaste missan.
sen har jag även lovat ut mitt huvud till en främmande människa för första gången i mitt liv och är skitnervös.

bröllop1

bröllop2

frida&jocke

missan

annars är mitt liv ganska upp&ner,
mitt självförtroende har nog spolats ner i toaletten & försvunnit,
men då är det ju tur att man har finfina vänner som är mysiga och ser på film & spelar spel med en ibland!

och till guddi;
jag tror jag alldeles för sällan visar hur mycket jag uppskattar dig.
men jag älskar dig något otroligt, du är hur fin som helst, glöm inte det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar