onsdag 15 december 2010

Lussekatter.

yes.
idag har jag träffat guddi & jossan (<3<33)
och jag gjorde något för första gången i mitt liv..
helknäppt säger nog vissa, men sant är det ju faktiskt
jag har bakat lussekatter för första gången in my life, yeahhaw!
så tänkte jag när de var klara, varför inte smaka? man vet ju aldrig..
OCH jag gillade det, detni. men iaf, det var mysigt, finfin kväll vill jag påstå.

tack och hej leverpastej, gud så intressant! (:

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

bild1. jag fick dricka kaffe ur Gary-koppen <3
bild2. Guddis mamma gjorde deg så det stod härliga till!
bild3. russin & ännu en fin kopp, hela huset är ju fullt med fina grejor.
bild4. lussekattorna på g, några fina, några fula, precis som bakning ska gå till.
bild5. första lussekatten på flera år, gott! toppades med flera glas med julmust, mums

4 kommentarer: