måndag 20 december 2010

Party á la Jim&Jane.

Ja, i Lördags var jag på fest ute i lilla Grimstorp hos Jim& Jane.
Jag hade underbart kul ända fram till kl halv 5 på morgonen då alla gick och la sig.
Photobucket
Jag & dom fina, Linda & Jane <3
Photobucket
Photobucket
Jim & Joakim lagade till middagen som blev jättejätte god! mums.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Till efterrätt gjorde Linda & jag oss några Hot shots/ glääädee, som det heter på fyllan!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Sedan blev det dans och många snygga moves!
Photobucket
& vågen på toan fick också vara med om äventyr!
Photobucket
Photobucket
Framåt tre-fyra började folk ligga på golvet lite här och var, kramades & var mysiga, ohja!

Som sagt: underbar kväll& jag hoppas det kan bli av snart igen!! thank you! (:

1 kommentar:

  1. stina!! du är så jädrans snygg!!
    ser ut som ni hade skojj iaf :)
    PUSS

    SvaraRadera