onsdag 25 november 2009

christmas fire

Photobucket

christmas fire1

när man ser dessa bilder tänker jag;

fan vad det har hänt mycket på ett år!
men när man tänker efter så känner jag;
fyfan, det händer ju ingenting!

men nu är det ju så att det är en månad kvar till julafton och då fick jag frågan av guddi, vad önskar du dig? ja?, tänkte jag.. vad önskar jag mig? jag har inte ens tänkt på vad jag skulle kunna önska mig? sanningen är ju faktiskt så att stina kommer få ca. 2julklappar iår. så jag hoppas inte på mycket. inget alls faktiskt..

men om jag nu skulle skriva en lista på saker jag verkligen behöver/vill ha, ja då ser den ut ungefär såhär... (och ja guddi, jag vet att denna listan inte kommer kunna hjälpa dig, men isf får du använda din superfantasi som brukar funka i såna här lägen)

stina's önskelista:
- vänner, scrubs & how i met your mother boxar.
- min uttittade vinterjacka för 2000kr.
- en resa långt här ifrån.
- långt hår.
- en mobil.
- en katt.
- ett jobb.
- och kärlek.
f.ö. älskar jag min mormor.
mamma: - vi har bestämt att vi inte ska byta julklappar i år eftersom alla är på olika håll.
mormor: - jamen, jag vill iaf byta med mina barnbarns barn och sen med stina, hon bor fortfarande hemma och behöver julklappar.
<3 mormor, tack. du och morfar ska få årets finaste julklappar av mig. jag älskar tanken på att någon tänker på mig och att någon vågar säga emot. för det skulle aldrig jag våga.

7 kommentarer:

  1. haha jadu jag vet inte riktigt vad ja hade gett dig av sakerna på den där listan, MEN! kärlek kan du alltid få av mig<3 och fåru ju även en supersnygg väska! vilket fynd!
    PUSS

    SvaraRadera
  2. hhahah SNÄLLA JAG VILL HA EN KATT OCH LÅNGT HÅR,
    skulle funka med en katt MED långt hår :D
    sneeeeeelaaaah,
    *blinkar med ögonen*

    väskan är ett skitsnyggt fynd. längtar till jag har den på axeln. :D :D
    PUSS

    SvaraRadera
  3. HAHAHAH pinsamt nog tycker ja att grejen med katten va skitkul!!!!!så blire när man umgås med stenis broman HHAHAHA <3

    SvaraRadera
  4. meheheheheeöhöhöhö jag är en jävligt rolig prick jag! :D <3

    SvaraRadera
  5. får jag en kisse nu när jag var så rolig förresten? :O puss

    SvaraRadera
  6. hhaahhehe eh KAAAAANSKE ! det får vi ssseee
    :D:D:D

    SvaraRadera
  7. åh, shiet vad glad jag skulle blivit! :D haha

    SvaraRadera