måndag 30 november 2009

1.

som de flesta vet har jag varit hos min pappas gamla barndomsvän & fotograferat hans djur. han äger bl.a. olika arter av spindlar, en groda och en väldigt annorlunda vandrande pinne! här kommer ett smakprov med en bild på en utav spindlarna han äger!

Photobucket

detta var väldigt spännande eftersom säkert många vet att jag har stor fobi när det gäller sådana djur, speciellt spindlar & brukar i vanliga fall skrika och springa iväg så fort jag ser en spindel - små som stora, så jag var nervös under hela fotograferingen. men även fast det var stora håriga spindlar det handlade om var det faktiskt mycket trevligt & intressant!

4 kommentarer:

  1. mig tycker att du ska vara stolt både över bildresultaten och att du vågade! :*

    SvaraRadera
  2. hihi :D tackar guddzooorrrh!
    lovar att din favorit kommer snart ;)

    SvaraRadera
  3. instämmer med gunilla!! bildresultatet = awesome
    och fy fan vad snygga de är, dessa spindlar
    önskar att jag vågade ha en eller två här hemma haha

    SvaraRadera
  4. oouh. tack linn :D :D
    jag vet gryyymt häftigt vare, fast jag var skitskraj! kommer mer bilder snart ;)
    puss

    SvaraRadera