söndag 8 november 2009

nostalgi på vinyl

"gå din väg, äckliga barn"

jag älskarälskarälskar det, och på dubbelvinyl + bok med texter, kan det bli bättre? NEJ! detta är mitt bästa köp på länge.. någonsin skulle jag nästan kunna säga. jag kan nog fan aldrig tröttna. så bäst! och sån nostalgi! jag tycker nästan synd om dom som inte fått växa upp med kåldolmar & kalsipper. underbart är det.

och f.ö. tycker jag att det är ascoolt att det är med äkta valtjut i sagan, det visste jag inte om förut, men det står i boken att det är inspelat under vattnet. man måste ju bara älska det här!?

"det är så lustigt så vi kissar i kalsooooongeeen!"

2 kommentarer:

  1. hah! jag tycker lite synd om mig som fått växa upp utan!:( låter trevlig

    SvaraRadera
  2. det är synd om dig. du får komma hit och lyssna på det underbara<3!

    SvaraRadera