onsdag 2 december 2009

2.

jaha. då vare dags att slänga upp flera bilder nu då!
vi börjar med den första djuret jag fotograferade,
detta är herr vandrande pinne aka "Eurycantha".

Photobucket
Photobucket

sedan vare dags för alla spindlar,
vilket han hade väldigt många utav.
och jag fick inte chans att fotorgrafera alla.


Photobucket
Photobucket

(detta är inte samma spindel som på förra inlägget)
denna spindeln var rolig & här är anledningen till att jag tog kort på baken:
när man kom i närheten av bakdelen så tog spindeln bakbenet och borstade av
håret på baken så det flög massa hår-tuffsar som tydligen ska irritera på våran hud!

Photobucket

denna spindeln var något mindre och väldigt söt,
hans spröt åkte upp&ner och han vinkade åt mig :D


Photobucket

denna spindeln var nästan otroligt söt, (även fast jag hatar spindlar)!
han var ungefär lika liten som ett tumavtryck OCH han bodde i en pizzasalladsburk!
visst låter det hur gulligt som helst!?
om den hade stannat vid det storleken hade han stått med på min önskelista!


.....och mrs groda!
hon ansågs vara så vacker av kackerlackan (maten) så den kröp in frivilligt i munnen på henne!



Photobucket
Photobucket

och till sista -- den lilla ormen!
som var otroligt vacker, älskar den orange färgen!

Photobucket
Photobucket
Photobucket


hoppas ni gillar bilderna,
för ja..jag vet jag är ingen kanon fotograf!

6 kommentarer:

  1. fint, fint, fint. verkar bajskul också, är lite avundsjuk! ;)
    älskar den lilla söta ormen, ohja det gör jag! puss på den :*
    och puss på världensbästa Stina! <3<3<3

    SvaraRadera
  2. ååååh! tack my! :D nu blev jag glad!
    javet visst är den fin!? han hade en till svart men den hann jag inte med att fota. får ta det en annan gång ;) hihi
    och massor av pussar på dig<3 PUSS<3

    SvaraRadera
  3. åhhhå söt snakeyyy!!! o grodan!1 haha ! fina bilder bryden :*

    SvaraRadera
  4. ja ormen är skitsöööt :D
    hihihi
    tacktacktack brydn!<3

    SvaraRadera