fredag 9 oktober 2009

du kommer bli saknad.


kommer ihåg första gången jag fick ett sms om att du skulle åka iväg i september.
jag hade precis blivit singel, arbetslös och allt var kaos.
fick ett sms där du skrev att du snart skulle åka och hur glad du var, jag kommer ihåg att jag läste det i hallen när jag skulle ta på mig skor för att gå ut och röka. men när jag såg det bröt jag bara ihop på golvet så toni fick hjälpa mig upp.

insåg då hur mycket jag skulle sakna dig.

det finns inte ord att beskriva känslan på. men jag grät, var helt förtvivlad och nu är jag så himla nervös inför imon. ska försöka att inte gråta. Jag ska vara glad för jag är ju så otroligt glad för din skull. Och jag ska ju FAN komma och hälsa på, mysa, pussas och äta pizza!

och åh. vad ska jag skriva, jag är så jävla glad! fyfan vad kul du kommer ha, önskar jag var lika modig att våga göra samma sak.

my, imon kommer vara skitjobbigt för alla.
men du är så underbart fin & söt så detta kommer bli hur bra som helst! - puss ily<3!

4 kommentarer:

  1. stinut, min älskade stinut.. jag sitter med tårar i hela ögonen och darrar lite på rösten till och med <3 jag kommer saknar dig jätte mycket! du är så fin, det vet du va? <3
    klart du ska hälsa på mig och åh, vad vi ska mysa i Italiens sol! <3
    jag kommer också tycka att det är jättejobbigt imorn :(
    jag älskar dig stina broman! puss :*
    (älskar dig till och med så mycket att jag inte bryr mig om den gräsliga bilden, haha).

    SvaraRadera
  2. ahw! sötis<3
    jag tycker om dig så mycket din bajs. :c
    tur att ett år går snabbt!

    vi ska göra morgondagen bra!
    älskar dig pusspusspuss.

    (jag älskar bilden, för om du kommer ihåg, för det syns inte såväl, så har du dregens autograf på tutten och du var så glad där! ;) hih)

    SvaraRadera
  3. ja, ett år går jätte snabbt :)

    absolut, festen ska vara jätte kul :D och det är ju inte direkt som att vi aldrig ska ses igen ju, som sagt ett år går ju fort! <3

    HAHA, den kvällen alltså!!! ja, fan vad glad jag var! :D

    puss och älsk plytten! <3

    SvaraRadera
  4. precis! du kommer ha bajskul!
    och när du saknar mig får du tänka på mig inkletad i bajs som du sa innan idag :D
    hihi

    JA! den kvällen, du var så himla söt och lycklig!

    puspuspussss<3

    SvaraRadera