tisdag 13 oktober 2009

Mitt liv enligt doktor kosmos.


Använd enbart låttitlar av EN artist för att svara stiligt på dessa frågor. Skicka vidare till 15 personer du gillar, eller kanske framför allt personer du tror skulle vara peppade på att göra en egen sån här note, och inkludera mig. Du får inte använda samma artist igen. Upprepa inte en låttitel. Det är lurigare än du tror! Posta igen som "Mitt liv enligt (artistnamn)".

Är du man eller kvinna?:
Ingenting

Beskriv dig själv:
På låtsas och på riktigt

Hur du känner dig:
Hjärndöd

Beskriv stället där du bor: Dåliga stället
Platsen du skulle resa till om du kunde åka var du ville: Jag låg med henne i Tjeckoslovakien
Hur du helst transporterar dig: Varför är bussar så långa?
Din bästa vän är:
Katinka Taikon

Du och dina bästa vänner är:
Kaj och jag

Hur är vädret?:
Blåvita flingor

Favorittid på dagen:
Imorron

Om ditt liv var en TV-serie, vad skulle den heta?:
En grej som hände för elva år sen

Hur är livet enligt dig?:
Ouvertyr

Beskriv ditt nuvarande förhållande:
Halva inne

Din rädsla: Fight in the night
Ditt bästa råd: Cash is king
Hur du skulle vilja dö:
Juan lasergun

Din själs nuvarande tillstånd: Kom igen
Ditt motto: Seriöst är värdelöst

..
alla som vill, gör det! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar