tisdag 13 oktober 2009

kul igen!

Stina loggar in på helgon, Stina är inne i ca en halv minut och får 1gästboksinlägg och 1mejl. gästboks inlägget: "Hello. Hur är det med dig?" avsändare; okänd kille från lund.
Stina tänker, äsch orka, varför svara.. känner inte honom..
Mejlet: rubrik börjar med "OMG"... okej tänker jag, känner inte igen användaren, Stina läser...
"OMG!!!
Du är ju MAGISKT VACKER!
Haft en bra sommar?
skall vi förlänga den med en resa till någon varm ö?
och dricka skumpa på stranden i solnedgången?
Kram / Johan"

ja, vad ska man svara!?..
Hej kära Johan (från
Storbritannien, Utomlands).
tack. min sommar har varit bra och visst jag vill gärna följa med en okänd kille till ett varmt ställe jag aldrig varit på förut, vore himla trevligt. och skumpa är ju gott det med!
:* /Stina.

nej men ärligt!? vad vill killen att jag ska skriva!? haha, tycker det är jävligt kul att vissa tror att dom ska få ett bra svar? lol.

F.ö. lite fakta som kan vara finfint att veta är att:
"- Blåvalshonan har den största vaginan på planeten med ett djup på mellan 1,8 och 2,4 meter." godnatt!

2 kommentarer:

  1. Avsändare
    Giga_Fredrik K24 från Stockholm i Stockholms län
    hej Skickat: Lördagen den 19:e september 2009 kl 15:49

    Du var verkligen snygg, skulle vara kul lära känna dig
    Vad gör du ikväll?
    Vill du snacka på msn eller mobil?
    Puss på magen

    HAHHAHA been there! helgon is a scary place

    SvaraRadera
  2. HAHAHA jag menar det!? helt sjukt!!!!!
    helgon in my <3

    SvaraRadera